Nabídka pro vinaře - Zábava pod hradbami

Vážení vinaři, v rámci projektu „Brno – město uprostřed Evropy“ se v centru Brna uskuteční ve dnech 19.-21.6.2015 pořad Zábava pod hradbami.

Součástí akce  po všechny tři dny , tj. od 19. do  21. června 2015 budou i prodejní expozice různého zboží a pestrý komponovaný program ve spolupráci s Českým rozhlasem Brno, JMK, městem Brnem a mnoha dalšími partnery. Očekávaná denní návštěvnost se odhaduje na více než 10 tisíc lidí. Celá akce bude široce propagována.

Vinařský fond byl organizátory akce požádán o zajištění a zorganizování vinařské prezentace. Obracíme se proto na Vás s nabídkou možnosti Vaší účasti na této akci. Šlo by především o přímý prodej lahví s vínem návštěvníkům slavností. Současně je samozřejmě možná i ochutnávka nabízených vín návštěvníkům akce ať již zdarma nebo za poplatek (záleží na Vašem uvážení). Stejná akce proběhla už v předchozích letech a byla vinaři hodnocena velmi kladně. Celá ochutnávka probíhá ve Vaší vlastní režii, takže ceny vína i vzorků si určujete sami. Nutností je, abyste si sebou vzali vlastní chladící nádoby na víno a vlastní degustační sklo, které budete půjčovat návštěvníkům akce oproti peněžité záloze. Je dobré mít sklo s vlastním logem, nebo jinak označené, aby při vracení záloh nedocházelo k záměně se sklem ostatních vystavujících vinařů. Na místě samém bude k dispozici tekoucí pitná voda, takže je možné si sebou vzít nádoby, ve kterých bude možné sklo umýt. Pro návštěvníky budou k dispozici i vystřikovačky. Účast vinařů není nijak zpoplatněna ani od Vinařského fondu ani od organizátorů. Podmínku je účast ve všech třech dnech!!!

Prezentační stoly jednotlivých vinařství budou umístěny v označeném stanu, který bude kvůli délce trvání do pozdních hodin vybaven vnitřním osvětlením.

Vinařský fond pro tuto akci zajišťuje:

  • prezentační stan 5x14 m
  • prezentační stoly
  • led na chlazení vína
  • příslušná dopravní povolení pro návoz a odvoz vína (vjezdy do pěší zóny apod.)
  • označení stolů
  • vystřikovačky

Přihlášené vinaře žádáme pouze o zabezpečení:

  • vlastní obsluhy k prodejním místům
  • svoje reklamní bannery a propagační materiály
  • vlastní degustační sklo
  • víno

Doba konání akce v jednotlivých dnech:

Pátek 19.6.2015 - 12:00 - 21:30h

Sobota 20.6.2015 - 10:00 - 22:00h

Neděle 21.6.2015 - 10:00 - 17:00h

V případě zájmu o účast na této akci, zašlete prosím závaznou přihlášku elektronicky na
e-mail dolansky@vinarskyfond.cz . Do přihlášky prosím uveďte osobu, které bude zodpovědná za účast na akci a telefonní kontakt na ni (ideálně číslo na mobilní telefon).

Účast na jarmarku je z Z důvodu přiděleného místa a velikosti stanu omezena na menší počet vinařství a přednost dostanou ti, kteří se přihlásí rychleji. V případě dotazů ohledně organizace a zajištění akce jsem Vám k dispozici na výše uvedené e-mailové adrese, nebo na tel.: 606 601 847.

Programy akce naleznete na webových stránkách hlavního organizátora akce - společnosti SNIP&CO.

http://www.ignisbrunensis.cz/data/files/magazin/BMUE-IGNIS-2015_magazin.pdf

Ing. Ctibor Dolanský

Vinařský fond

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína