Ondra Brzobohatý to opět rozehraje se značkou Vína z Moravy, vína z Čech

Do čela nové kampaně na podporu moravských a českých vín se opět postaví charismatický muzikant a herec Ondřej Brzobohatý. Za klavírem si s přáteli vychutnává všechny skvělé tóny večera – ukryté jak ve výborné společnosti přátel a vydařeném večeru, tak především v našich vínech.

Vinařský fond se v této kampani soustředí jednak na vyzdvihnutí neodmyslitelné společenské roviny konzumace našich vín, jednak na podporu vnímání vysoké kvality vín prezentovaných pod značkou Vína z Moravy, vína z Čech. Alfou a omegou komunikace zůstává dlouhodobá koncepce propagace našich vín koncentrovaná v hesle: Naše vína mají zvuk.

Kampaň Vinařského fondu potrvá od srpna do konce roku a připravila ji agentura Comtech. Ondra Brzobohatý se objeví ve většině komunikačních prostředků, např. v tištěných médiích, na internetu nebo bude moci diváky zaujmout ve sponzorského vzkazu v televizi. V některých formátech se dokonce ukáže více než malé množství Ondřejů. Souběžně bude kampaň rozvedena formou propagačních materiálů v obchodních centrech, restauracích a vinotékách či ji budete moci zaznamenat ve spojení s novým seriálem Vinaři.

Věříme, že vás příjemně naladí na skvělé tóny našich vín.

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína

Ondra Brzobohatý to opět rozehraje se značkou Vína z Moravy, vína z Čech | Vína z Moravy a vína z Čech