Vína z Moravy a vína z Čech s novou tváří

S novou kampaní na podporu moravských a českých vín přichází od září Vinařský fond, který má jejich společnou propagaci na starosti. Vinařský fond chce kampaní zvednout vnímanou hodnotu tuzemských vín a posílit emocionální rozměr značky Vína z Moravy, vína z Čech.

Tváří našich vín se v kampani stane populární hudebník a herec Ondřej Brzobohatý, který má jednak velmi blízký vztah k našim vínům, jednak svou profesí dokonale ladí s hlavním heslem kampaně: Naše vína mají zvuk.

 „Prapůvod mého vztahu k vínu je určitě v mém otci, protože on byl velkým milovníkem a propagátorem našich vín, a to přenesl i na mě. Jsem proto rád, že jsem byl osloven s nabídkou stát se tváří značky Vína z Moravy, vína z Čech. Přijde mi to i jako jistá forma patriotizmu a je dobře, když můžu lidem říci, že zrovna naše vína stojí za to,“ komentoval důvody, které ho vedly spojit své jméno a tvář s moravskými a českými víny, Ondřej Brzobohatý.

Kampaň ukazuje moravská a česká vína více ve společnosti, vyzdvihuje jejich noblesu, původ a vysokou kvalitu, kterou ocení jak běžní spotřebitelé, tak nejnáročnější klientela. Moravská a česká vína mají totiž ve společnosti dobrý zvuk, mluví se o nich s náležitou hrdostí jako něčem výjimečném a lákavém, přitom nám nejbližším, přirozeném a dosažitelném.

Kampaň Vinařského fondu potrvá od září do konce roku a připravila ji agentura Comtech. Bude se objevovat zejména v tištěných médiích, na internetu, formou propagačních materiálů v obchodních centrech, restauracích a vinotékách, ale diváci si jí všimnou také ve formě sponzorských vzkazů před oblíbenou televizní show Star Dance.

Tisková zpráva, zdroj: VF, Comtech

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína