Kampaň naše vlajka, naše hrozny online. Můžete se zapojit také

Vinařský fond spustil druhou část kampaně na podporu značky Vína z Moravy, vína z Čech, která má za úkol posílit zejména její vizuální rozpoznatelnost.

kampaň značení

Během loňských Vánoc jste se mohli seznámit v TV Nova s prvními spoty s klíčovým sdělením „Naše hrozny, naše vlajka“. V březnu jsme se zaměřili pro změnu zejména na online, kde prezentujeme novou sadu videí, uvozených otázkou „Co pro vás znamená naše vlajka na lahvi vína?“. Reklamy vycházejí z ústřední kampaně zdůrazňující hrdost na moravská a česká vína a úsilí našich vinařů. Spíše doplňkem je pak tisková kampaň.

Kampaň v online médiích je formou brandingu a zveřejnění videí na předních tuzemských zpravodajských webech (denik.cz, iprima.cz, novinky.cz, seznamzpravy.cz, blesk.cz a další). Na vybraných uvedených webech je doplněna také o bannery. V tisku jsme využili inzerátů v přílohách nejčtenějších deníků (Blesk magazín TV, Magazín Dnes + TV a TV magazín).

S kampaní působíme také na našich sociálních sítích, tedy na facebookovém a instagramovém profilu Vína z Moravy a vína z Čech. Uživatelům se zobrazují promované tematické posty a videa, která šíříme i na našem YouTube kanálu.

Vytvořili jsme také speciální stránku na webu Vína z Moravy, vína z Čech, na kterou kampaň odkazuje. Stránka je věnovaná značení našich vín, kde jsou veškeré potřebné informace a zajímavosti k tomuto projektu.

Kampaně stavíme především na autenticitě. Jsou v ní skuteční vinaři a milovníci vína, kterým tímto děkujeme za jejich příspěvek. Věříme, že je to cesta, jak náš obor přiblížit běžným lidem, ukázat jeho vazbu a důležitost k regionu, úsilí a um, které za každou lahví s českou vlaječkou stojí.

Pokud byste měli zájem účastnit se dalších natáčení, dejte nám prosím vědět na e-mail vicar@vinarskyfond.cz. Samozřejmě pak fotografie a videa budete moci využít pro svoji potřebu. Stejně tak pokud byste chtěli využít motiv kampaně pro svoje sociální sítě a natočit si vlastní video, zajistíme vám závěr s klíčovým sdělením.

A co Vinařský fond a jeho kampaně čeká dál? V dubnu se zaměříme na podporu Svátku růžových vín, v květnu a červnu na růžové střiky, abychom se pak v srpnu mohli vrátit zpět do televize s hlavní kampaní. Říjen a listopad bude již tradičně patřit propagaci Svatomartinského.

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína