První běh praktické části Vinařského marketingu

Po dvojím pilotním odzkoušení byl spuštěn nový vzdělávací program s tematikou marketingu vína. E-learningovou část můžete začít studovat ihned, praktická část proběhne 3.-4. prosince 2015!

Určený je zejména pracovníkům v oboru vinařství. Program se skládá ze dvou částí: e-learningová, kterou je možné začít studovat ihned, a dvoudenní praktické části, která se v prostorách Národního vinařského centra ve Valticích uskuteční 3.-4. prosince 2015.
Studium je rozděleno do tří bloků:
1. Vinařský marketing
2. Obchod s vínem
3. Vinařská angličtina (v anglickém jazyce - základní znalost angličtiny nezbytná)
V e-learningové části jsou probrána základní témata z marketingu vína, jako např. analýza trhu, vinařské strategie, možnosti zvyšování produktivity, techniky obchodního vyjednávání atd. Nedílnou součástí je také angličtina vinařských pojmů, která zahrnuje i výuková videa. Tuto část mohou zájemci prostudovat v libovolnou dobu a individuálním tempu (avšak do zahájení praktické části). Ukázka e-learningu - demoverze.
Náplní praktické části je rozšíření poznatků z e-learningu, představení ukázek marketingu v praxi a výuka s rodilým mluvčím. Setkáte se na ní s autory e-learningu - Mgr. Dušan Bednář, DiS. a Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D., budete moci s nimi prodiskutovat danou problematiku a uplatnit získané poznatky z e-learningové části při řešení praktických cvičení.
Chybět nebude australský lektor a vinař - Mike Mazey, autor unikátní učebnice vinařské angličtiny English for Wine Professionals & Wine Lovers (ukázka knihy), s nímž si procvičíte a obohatíte anglickou slovní zásobu v oblasti vinařské terminologie. Tuto knihu můžete využít k dalšímu studiu vinařské angličtiny - dostupná je v e-shopu Národního vinařského centra.

Více informací o novém kombinovaném vzdělávacím programu na webu www.vinarskymarketing.cz. Přihlášky na obě části naleznete v sekci Kurzy a semináře, případné dotazy zodpovíme na tel. 602 769 743 - Ing. Nádvorníková.

Model kombinovaného vzdělávacího programu vznikl na základě dobrých zkušeností z obdobných již zavedených kurzů, a to www.sommelier-junior.cz a www.modernivinar.cz, čímž rozšiřuje nabídku vzdělávání pro vinaře o problematiku propagace vína, a to částečně i v anglickém jazyce. V blízké době bude spuštěn další obdobný projekt zaměřený na public relations - PR ve vinařství.

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína