Projekt „Zvyšování konkurenceschopnosti v prioritních oblastech cestovního ruchu Jihomoravského kraje“

V rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost byl v listopadu loňského roku společností Avedon zahájen významný projekt zaměřený na podporu nabídky dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji.

Projekt s názvem „Zvyšování konkurenceschopnosti v prioritních oblastech cestovního ruchu Jihomoravského kraje" má podle vedoucí projektu Mgr. Vladimíry Galouskové za cíl rozšířit nabídku dalšího vzdělávání vytvořením šesti vzdělávacích modulů pro pracovníky cestovního ruchu v Jihomoravském kraji. Výběr témat vzdělávacích modulů byl proveden na základě konkrétní potřeby subjektů cestovního ruchu Jihomoravského kraje. Obsahové zaměření je tak orientováno na tyto oblasti:

o Modul A: Zvyšování kvality turistických služeb a produktů formou standardizace a certifikace služeb a produktů.
o Modul B: Zásady tvorby a marketingové nabídky konkurenceschopných produktových balíčků ve vazbě na hlavní oficiální produkty turistického regionu Jižní Morava.
o Modul C: Řešení vybraného produktu cestovního ruchu: Produkt - vinařská turistika - požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku.
o Modul D: Řešení vybraného produktu cestovního ruchu: Produkt - golf - požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku.
o Modul E: Řešení vybraného produktu cestovního ruchu pro"specifickou" cílovou skupinu: Imobilní klienti - požadavky na infrastrukturu, služby a produktovou nabídku.
o Modul F: Efektivní využití moderních informačních a prodejních systémů při nabídce a prodeji turistických služeb a produktů v rámci regionu Jižní Morava.

Snahou projektu je zaměřit se zejména na praktická řešení navržených modulů, teoretická výuka bude obsahem nově vytvořeného e-learningu a učebních textů. Projekt je celkově rozdělen do tří etap. 1. etapa je zaměřena na tvorbu vzdělávacích modulů, 2. etapa řeší tvorbu e-learningové podpory a ve 3. etapě bude probíhat pilotní ověření programu a zapracování zpětné vazby.

Projekt počítá se vzděláváním z řad zaměstnanců provozovatelů turistických cílů, služeb a aktivit, provozovatelů ubytovacích zařízení, turistických informačních center, cestovních kanceláří a zástupců destinačních managementů měst, obcí a turistických oblastí. Každý modul bude pilotně ověřen, projekt plánuje podpořit celkem 72 osob.

Hlavním nositelem projektu, který bude probíhat až do ledna 2015, je vzdělávací a marketingová společnost Avedon z Mikulova, která je jednou z nejzkušenějších společností specializovaných na rozvoj regionálního cestovního ruchu.

Projekt je realizován za podpory několika sdružení obcí, provozovatelů turistických služeb, vysokých škol a významných profesních i zájmových organizací Jihomoravského kraje.

Projekt „Zvyšování konkurenceschopnosti v prioritních oblastech cestovního ruchu Jihomoravského kraje" je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Tisková zpráva. Bližší informace o projektu:
Avedon s.r.o., Náměstí 18/32, 692 01 Mikulov, tel.: 519 512 797, e-mail: info@avedon.cz

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína