Průzkum trhu – Focus – výzva vinařům

V roce 2008 zadal Vinařský fond agentuře Focus, Marketing & Social Research rozsáhlý průzkum trhu Víno a spotřebitel. Průzkum se zabýval segmentací spotřebitelů, na základě které pak byly vytvořeny nejčastější typy konzumentů; dále se sledovaly např. znalost a oblíbenost různých typů, značek vína, cenová citlivost, druhy uzávěrů, frekvence konzumace, srovnání tuzemského a zahraničního vína, fenomén „bio“ vín, znalost značek Vína z Moravy, vína z Čech, Svatomartinské či problematika vinařské turistiky. Výsledky průzkumu obdrželi vinaři, kteří o něj projevili zájem, základní závěry jsou nadále dostupné na webu www.vinarskyfond.cz v části pro registrované.

V letošním roce rozhodla Rada Vinařského fondu o tom, že tento rozsáhlý průzkum se bude po čtyřech letech opakovat – budeme zvědavi na to, jak a v jakých segmentech se situace na trhu s vínem změnila. Průzkum je určen samozřejmě pro vás vinaře a v této chvíli vám nabízíme možnost na něm participovat – pokud je oblast na tuzemském trhu s vínem či konkrétní otázka, která vás zajímá, neváhejte a napište nám na mail info@vinarskyfond.cz. Z došlých námětů pak budou do průzkumu zařazeny relevantní dotazy, které v něm dosud chyběly. Náměty posílejte prosím nejpozději do 10. října včetně.
Pavel Večeřa, Vinařský fond

{soubory files_aktuality_2225}

Soubory ke stažení

doc, 28672

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína