Nová kampaň značky Vína z Moravy, vína z Čech

Vína z Moravy, vína z Čech – vína, kterým rozumíme!

Moravská a česká vína jsou osobitá a jedinečná, ale nevznikají sama o sobě, nerodí se v regálech obchodů. Je za nimi náročná práce. Často je to zápas s živly, cit, talent a někdy i trocha štěstí. Hotové víno je pak ta odměna.

Kampaň_2022

„Všichni ti přátelé a rodiny, všechny ty domovy, kde se na stůl naše víno hrdě postaví. Chvíle štěstí, klidu a uvolnění, odpočinku od starostí, chvíle něhy.  To je život.“

Právě tyto rozměry pěstování révy a výroby vína ukazuje spotřebitelům nová netradiční kampaň značky Vína z Moravy, vína z Čech, která vznikla ve spolupráci nejen s novou kreativní agenturou OUTBREAK s.r.o., ale také se samotnými vinaři. Kampaň je ukázkou reálné vinařské práce a dává našim vínům hodnotu, protože výsledkem odhodlání a věčného souboje přízně a nepřízně přírody mohou být jen opravdová vína. Vína, která nenajdeme nikde jinde na světě. Jsou to všechno vína ze země, která je nám nejbližší a kde se zákazníci nikdy úplně neztratí, a od lidí, které znají. Jsou to vína, kterým přirozeně rozumí. Je v nich naše země, jsme v nich i oni sami.

Kampaň_2022

„Otevřít zakroužit přivonět, poválet v ústech. Víno, u kterého se budeme radovat a smát, toužit a milovat.“

Kampaň startuje 20. srpna. Jejím stěžejním formátem je bezmála tříminutové video, které vypráví o tom, co všechno je ve skutečnosti v každé jedné lahvi moravského nebo českého vína ukryto a co všechno tvoří její hodnotu. Poběží na televizi Nova nejprve v upravené podobě s délkou 45 sekund, následně ve dvou zkrácených 15sekundových verzích. Ty budou zároveň nasazeny na sociálních sítích (FB a IG – Vína z Moravy a vína z Čech) a v online médiích jako např. novinky.cz, seznamzpravy.cz, idnes.cz, blesk.cz, denik.cz a dalších. Plná verze videa bude dostupná na webu Vína z Moravy, vína z Čech a na YT kanálu. Až do konce října se budou lidé s novou kampaní spotřebitelé setkávat v tisku, na nejnavštěvovanějších webových portálech, ale i v prostorách prodejních řetězců.

„Sází, řeže, vede, odlisťuje, probírá, okopává, stará se, věří, raduje, nadává a přesto by za nic neměnil, to je život.“

Na zdraví a na život jako víno!

Tím ale tento styl komunikace značky Vína z Moravy, vína z Čech neskončí. Vinařský fond ve spolupráci se svými agenturami bude tento koncept rozvíjet dlouhodobě, a tak se lze v tomto duchu těšit už na letošní svatomartinské atd.

Víno zrozené z kusu země, na které jsme všichni vyrostli, víno, kterému rozumíme.

Na zdraví a na život jako víno!

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína