11. ročník festivalu VINFEST BRNO 2022

Jedná se o prodejní, degustační a prezentační akci, jejímž cílem je zajištění kvalitních služeb a podmínek pro prezentaci vinařství, jejich vlastních produktů, služeb a akcí. Mezi známé i ve světě oceňované výrobce, zařazujeme i vinařství méně známá, která mají kvalitní produkty a chtějí se dostat do širšího povědomí. Představením jednotlivých vinařských společností, včetně jejich služeb, si slibujeme i podporu turistického ruchu v místech jejich působení a s tím souvisejícího životního stylu.

Je jen na Vás, jakým způsobem oslovíte návštěvníky a seznámíte je s Vaším vinařstvím, aby měli zájem nejen ochutnat vzorky vín, ale stát se i častými odběrateli, případně využili Vaše další nabízené služby.

ZAUJMĚTE A PŘEDSTAVTE NÁVŠTĚVNÍKŮM VAŠE PRODUKTY I SLUŽBY

NABÍZÍME VÁM:
1) Exkluzivní historické sklepní prostory pro prezentaci ve středu Brna
2) Bezproblémový příjezd a parkování přímo u budovy, kde akce probíhá.
3) Bezproblémová vykládka vín. (K zapůjčení plošinové vozíky, zajištěna služba pro pomoc s vykládkou i nakládkou)
4) Prezentační místo vinaře“ stůl 80x180cm, židle, ubrus, označení, pytel na odpadky, hadřík, kostkový led, přívod 230V
5) Drobné občerstvení, pramenitá voda
6) Katalog vystavovaných vinařství pro snadnou orientaci návštěvníků akce.
7) Prezentace Vašeho celého vinařství (vína, služby, akce, provozovny – penziony, hotely, apod.)
8) Umístění vlastních reklamních bannerů, plakátů a letáků kolem prezentačního místa
9) Možnost přímého prodeje nebo přijímání objednávek od návštěvníků
10) Propagace akce v rádiích, internetu (Facebook, informační servery Brno a jiné, apod.) ,
výlep plakátů, osobní pozvání, firemní pozvání
11) Návštěvnost akce: 500 – 600 návštěvníků (potenciálních zákazníků)
12) Na festival jsou zváni zástupci hotelů, restaurací, vinoték, majitelé a ředitelé firem i široká veřejnost
13) 2 vstupenky zdarma na akci pro Vaše přátele, obchodní partnery v hodnotě 780 Kč (vstupenka obsahuje - vstup na akci pro jednu osobu, sklenička, katalog vinařství, doprovodný program akce)
14) Organizační informace s plánkem příjezdu na místo konání akce

Za výše uvedené služby účtujeme minimální poplatek 1650 Kč bez DPH, který prosíme uhradit na základě zálohové faktury, (Fakturu – daňový doklad Vám zašleme po skončení akce) 
nejpozději do 30. června, abychom měli potvrzenou Vaši účast.

POŽADUJEME:
1) Uhrazení minimálního poplatku 1650Kč bez DPH do 30. června 2022
2) Příjezd na místo konání akce v 17.30 hodin.
3) Účast vinaře nebo jeho zástupce po celou dobu konání akce

Pro účast na VINFEST BRNO 2022, je nutné vyplnit on-line přihlášku na www.vinfest.cz/prihlaska 

Těšíme se na shledání

S pozdravem

Komunikace s vinaři:
Ing. Josef Kňáva
Tel.: 604 222 125

Pořadatel:
MYJO, s.r.o.
Ing. Lukáš Kňáva
Tel.: 603 932 444
www.myjo.cz

Soubory ke stažení

Pozvanka
pdf, 1791179

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína