Prodáte-li denně pět skleniček vína navíc, můžete svou tržbu zvýšit ročně o 150 000 Kč i víc. A to i v pivnici, kde ke spokojenosti stačí i jen nabídka 5 vín. A představte si, jakou radost uděláte těm, kteří pivo nepijí. Oslovíte i náročnější klientelu a to může mít další dopad na váš profit. Cílem je předat základní know-how o práci s vínem v gastronomii, které zahrnuje výběr vína pro daný koncept, správný servis a komunikaci s hostem, ale také cenové nastavení a ekonomiku práce s vínem v restauraci. Nejedná se tedy jen o základy sommelierství, ale spíše ekonomický pohled na přínos vína. Stejně tak ukážeme důležitost moravských a českých vín v nabídce a vyzkoušíme principy jejeich párování s lokálními surovinami. Pojetí akce je komorní (15 účastníků), aby se zajistila atmosféra k diskuzi mezi účastníky, kteří chtějí probrat a sdílet své aktuální poznatky o práci s vínem.
Vinařské novinky do schránky